معاون شهردار تهران: درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد

تهران (پانا) - معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران اعلام کرد که به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا،امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ کلیه فرم‌های عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون شهردار تهران: درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان تهرانی از تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری می توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می‌توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

گلپایگانی گفت: همچنین چاپ کلیه فرم های اعلام عوارض(انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض را به صورت فایلpdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

وی گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار