کسب رتبه اول کشوری توسط دبستان همت تایباد در سایت همگام

تایباد(پانا)-دبستان غیر دولتی همت شهرستان تایباد موفق به کسب رتبه های اول کشوری در سایت همگام وزارت آموزش و پرورش شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری توسط دبستان همت تایباد در سایت همگام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تایباد گفت: دبستان غیر دولتی همت این شهرستان با کسب ۶۳۰ امتیاز در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش این رتبه را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه سایت همگام، وب سایت رسمی مدارس کشور است، اظهار کرد: این واحد آموزشی علاوه بر کسب رتبه یک کشوری، رتبه اول استانی را نیز به خود اختصاص داده بود.

وی یادآور شد: سایت همگام، برای درج اخبار، اطلاعیه ها و موارد بیشتر توسط وزارت آموزش و پرورش در اختیار مدارس قرارگرفته و درآن آدرس الکترونیکی مدارس ایجاد و زیر پرتال محتوای الکترونیکی و آزمون های برخط در سامانه اطلاع رسانی در اختیار عموم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این پرتال آموزشی برای تمام مدارس و مجتمع های آموزشی قابل دسترس بوده و سرویس های اداری و آموزش مدارس را تحت پوشش قرار می دهد و مدیران مدارس ، والدین و دانش آموزان می توانند در این پرتال آموزشی در زمینه تولید محتوای الکترونیکی به صورت اجزا آموزش و آزمون های برخط فعالیت کنند.
قابل ذکر است که شهرستان تایباد در امتیاز بندی هفته ای جدید 22 مدرسه فعال با قابلیت نمایش عمومی دارد که فقط دبستان غیر دولتی همت توانسته 630 امتیاز کامل را به خود اختصاص دهد.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار