دومین جلسه منطقه ای کمیته مقابله با کرونا در منطقه 12 تهران

تهران (پانا) -–دومین جلسه منطقه ای کمیته مقابله با کوید 19 در محل مدیریت آموزش وپرورش منطقه 12، با حضور حمید شاه منصوری، شورای معاونین وکارشناس بهداشت سلامت منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه منطقه ای کمیته مقابله با کرونا در منطقه 12 تهران

دراین جلسه شاه منصوری، ضمن تشریح فعالیت های کمیته پیشگیری از کرونا و تقسیم کار در حوزه های مختلف، به سلامت همکاران و رعایت کلیه موارد بهداشتی تاکید کرد.

کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه بیان کرد: در این جلسه علاوه بر پیگیری تصمیمات قبلی و اقدامات انجام شده، توسط معاونین آموزش پشتیبانی و کارشناس ارزیابی عملکرد، در خصوص شرح وظایف ارسالی به اداره کل برای کمیته های سطوح مدرسه ومنطقه بحث و تبادل نظر شد.

کریوند گفت: برای اقدامات آموزشی جبرانی برای دانش آموزان و رصد دانش آموزان و خانواده های آنها از نظر سلامت تصمیماتی اتخاذ گردید. راه اندازی کمپین در خانه بمانیم ، با ارسال اپلیکیشن سفیر سلامت به مدارس وخانواده ها انجام شد. هم چنین در حوزه معاونت وپشتیبانی منطقه، در این مدت ضدعفونی تمام مدارس انجام شد. روزانه با 5 مدیر جهت روند اقدامات انجام شده در مدرسه تلفنی، صحبت و پیگیری می شود.

کریوند افزود: برای کادر اداری، ماسک های بهداشتی ومایع ضدعفونی کننده دست و وسایل تهیه شده است و توسط تب سنج دیجیتالی برای کنترل دمای بدن کارکنان، در هنگام ورود به اداره انجام میگیرد. همچنیننظارت روزانه، بر کنترل نظافت وضدعفونی کردن اداره انجام می گیرد.

وی افزود: مقرر شد هر روز معاونت های آموزشی، گزارش های اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف آموزشی، را به معاونت پرورشی ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار