مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲:

دانش‌آموزان با تأسی از شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 عشق دانش‌آموزان به ولایت و پرچم پرافتخار کشور و تأسی از سیره زندگی 36 هزار شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس را عاملی در مسیر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با تأسی از شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

احمدرضا اصلانی در آیین «نماز، نور چشم من»، در دبیرستان متوسطه دوره دوّم شاهد مدرّس منطقه 12 تهران، گفت: عشق به رهبر فرزانه انقلاب در قلب امت اسلامی و به ویژه نزد جوانان و نوجوانان، نشأت گرفته از عشق به ولایت مهدی موعود (عج) است و فتنه انگیزی‌های بدخواهان و فرصت طلبان نمی‌تواند دست آینده‌سازان ایران اسلامی را از دامان پرمهر ولایت و رهبری جدا سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مبرهن؛ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) تهران( مساجد منطقه 12 ) و امام جماعت آیین نماز، نور چشم من، دیگر سخنران این آیین بود که با برشمردن فضیلت‌های اقامه نماز جماعات و سایر فرایض دینی در سنین نوجوانی و جوانی، بر لزوم تهذیب نفس و تقویت ارتباطات معنوی از طریق حضور در اجتماعات و مجالس مذهبی تأکید کرد.

در این آیین معنوی که به ابتکار واحد گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران برپا شد، برنامه‌های دیگری نظیر: تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پذیرایی از حاضران با شربت و شیرینی و مولودی خوانی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد فرخنده پیامبرگرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، توسط دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

آیین نماز، نور چشم من، ویژه فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت داوطلبانه در نماز جماعت مدارس، با حضور حدود یکصد نفر از دانش‌آموزان و اولیای دبیرستان دوره دوّم شاهد مدرّس و تعدادی از کارکنان معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، در نمازخانه این دبیرستان برگزار شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار