سالاری: بساط گستران شرق تهران جمع آوری شدند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری بابت جمع آوری بساط گستران شرق تهران به ویژه تهرانپارس تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سالاری: بساط گستران شرق تهران جمع آوری شدند

محمد سالاری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: باید از مجموعه اقدامات مدیریت شهری تهران طی روزهای اخیر برای پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر و تشکر کنم. اقدامات ارزشمندی توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها با محوریت معاونت خدمات شهرداری و سایر معاونت‌ها آغاز شده است و امیدوارم شاهد همبستگی ملی و اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا باشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به بساط گستری در شرق تهران به ویژه در محدوده تهرانپارس تصریح کرد: مردم نیز رعایت نمی‌کردند و شاهد حضور پرحجم وانبوه مراجعه کنندگان به این بساط گستران بودیم که خوشبختانه با اقدام معاونت خدمات شهری و شرکت شهربان و شهرداری منطقه، این محدوده پاکسازی و ضدعفونی شد.

سالاری در ادامه فوت محمدرضا راه چمنی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: راه چمنی یکی از دانشجویان مبارز قبل از انقلاب بود و اولین رئیس هلال احمر خراسان بزرگ که چهار دوره در مجلس نماینده بود و مسئولیت سازمان بهزیستی کشور را نیز بر عهده داشت.

وی به نقش راه چمنی در برگزاری اولین انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: در این انتخابات راه چمنی عهده دار مسئولیت هیئت نظارت بود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش‌های پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار