شهربانو امانی: هنوز بسیاری از خبرنگاران کارت بلیت مترو نگرفته‌اند

تهران (پانا) - یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم تخصیص کارت بلیت رایگان حمل و نقل عمومی به خبرنگاران به معاونت حمل و نقل تذکر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شهربانو امانی: هنوز بسیاری از خبرنگاران کارت بلیت مترو نگرفته‌اند

شهربانو امانی در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدیدی که از بهشت‌زهرا انجام داده بود، گفت: در این سازمان دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا به صورت جدی اجرایی می‌شود.

وی از مردم خواست که حضور در پنجشنبه و جمعه آخر سال را محدود کنند زیرا ویروس کرونا با هیچ‌کسی شوخی ندارد.

امانی ادامه داد: در مسیری که به شورا می‌آمدم، متوجه شدم کسانی که گل و گیاه می‌کارند، نه از دستکش استفاده می‌کنند و نه از ماسک؛ تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به کارگران فضای سبز توجه شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به تذکر کتبی که به معاونت حمل و نقل و ترافیک خواهد داد، گفت: بر اساس تبصره ماده ۴ مصوبه کاهش ترافیک و آلودگی هوا در محدوده‌های مرکزی شهر در سال ۹۸، به شهرداری تهران اجازه داده شد به خبرنگارانی که از سهمیه ورود به محدوده مرکزی یا وسیله شخصی استفاده نکرده‌اند یا فاقد خودرو هستند، کارت بلیت رایگان یکساله برای استفاده از حمل و نقل عمومی تخصیص یابد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، خبرنگاران متعددی جهت دریافت کارت بلیت یکساله با ارائه مدارک لازم به معاونت حمل و نقل مراجعه کرده ولی یا به آنها تخصیص داده نشده یا آنقدر بروکراسی اداری زمانبر بوده که خبرنگاران منصرف شده‌اند.

امانی بیان کرد: سال رو به پایان است و تعداد زیادی از خبرنگاران نتوانستند از این امتیاز تشویقی که توسط شورا به تصویب رسیده، استفاده کنند. امیدواریم در سال آینده سازوکار مناسبی برای تخصیص این کارت‌ها تدوین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار