سخنگوی شورای شهر تبریز:تفرجگاه عینالی پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگری ملی و فرا ملی را دارد

تبریز (پانا) - سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در صورت تداوم توسعه، تفرجگاه عینالی به قطب گردشگری مهم ملی و حتی فرا ملی تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی شورای شهر تبریز:تفرجگاه عینالی  پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگری  ملی و فرا ملی را دارد

کریم صادقزاده در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان عون بن علی شهرداری تبریز برگزار شد، ضمن استماع گزارش از عملکرد و فعالیت های انجام یافته در تفرجگاه عینالی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از توسعه همه جانبه تفرجگاه عینالی که نتیجه سال ها زحمات کارکنان خدوم شهرداری تبریز در این سازمان می باشد، حمایت می کند و اعتقاد دارم در صورت تداوم توسعه با این شتاب، تفرجگاه عینالی به قطب گردشگری مهم ملی و حتی فرا ملی تبدیل خواهد شد.

او با تشکر از کارگراران عینالی بخاطر فعالیت شبانه روزی در شرایط سخت کوهستانی تفرجگاه بیان داشت: کارگران عینالی در صف اول توسعه این تفرجگاه قرار دارند که تحت شرکت های پیمانکاری فعالیت دارند و نگاه ویژه به پرداخت حق و حقوق را می طلبد.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: سبزبانان مشغول در این مجموعه تلاش بسزایی در جهت آبادانی و‌ سر سبزی این منطقه دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

صادقزاده با آبرومندانه خواندن طرح تفرجگاهی عینالی افزود: رضایت شهروندان و مسئولین استانی و شهری از عملکرد این سازمان در حفظ و نگهداری فضای سبز و توسعه امکانات رفاهی تفریحی نشان از پویایی و تحرک این سازمان دارد که ناشی از وجود سطح بالای دانش علمی، مدیریت خردمندانه و وجود کارکنان دلسوز در این مجموعه گردشگری و توریستی است.

او با تأکید بر توسعه آتی تفرجگاه عینالی بیان کرد: با توسعه امکانات رفاهی و تفریحی و برگزاری نمایشگاه های متعدد در تفرجگاه شاهد افزایش چشمگیر گردشگران و مهمانان عزیز نسبت به سال های گذشته و تأثیر آن در اشتغال زایی برای تعداد کثیری از شهروندان عزیز هستیم، بایستی با همکاری بخش های دولتی و خصوصی از تمامی پتانسیل های گردشگری موجود استفاده کرد.

فیروزیان مدیرعامل سازمان نیز در این جلسه با اشاره به بدهی های سازمان توضیح داد و گفت: با توجه به منابع درآمدی محدود و هزینه های جاری، عمرانی و حقوق دستمزد و هزینه نگهداری تفرجگاه همچنین هزینه های بیمه تأمین اجتماعی، قبوض آب و برق و سازمان مالیات، تلاش کردیم با مدیریت هزینه ها پرداخت دیون و بدهی ها را در اولویت قرار داده و کارها را بصورت امانی انجام دهیم که ما حصل تلاش شبانه روزی کارگزاران عینالی بوده که توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی حمایت های شهرداری کلانشهر تبریز و سایر مراجع محترم را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار