مدیر کل آموزش و پرورش یزد تاکید کرد:

نظارت بر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان استان

یزد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد برپایش، رصد و نظارت مستمر بر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان استان تاکید کرد و گفت : در همین راستا گروه های نظارتی در سطوح مختلف تشکیل و روند امور پیگیری می شود .

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل موزش و پرورش استان یزد، " عباسعلی دانافر " با بیان اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست، پیگیری امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان و ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان را یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش استان بر شمرد.

وی گفت : در راستای نحوه رصد برنامه های درسی و آموزشی دانش آموزان ، اعضای گروه های نظارتی استان و شهرستان با اولیای تعدادی از دانش آموزان تماس گرفته و میزان پیگیری برنامه های درسی دانش آموزان را ارزیابی می نمایند .

دانافراز انتخاب معاونت تربیت بدنی و سلامت استان به عنوان دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تشکیل منظم جلسات، تحلیل شرایط استان و پیگیری اجرای مصوبات از شرح وظایف، دبیرخانه استانی خواهد بود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد افزود : ازظرفیت انجمن اولیا و مربیان در تمامی مدارس دولتی ،غیر دولتی و شبانه روزی در راستای ایجاد زمینه گسترش آموزش مجازی بهره گیری شده است .

وی هم چنین بر بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان و مراکز مشاوره استان در زمینه حفظ آرامش روانی، مدیریت ماندن در خانه ، مهارت های مقابله با استرس ، مهارتهای تحصیل در خانه ، مهارت غلبه بر ترس و مهارت پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: می توان از توانمندی مشاورین مجرب و مدرسین آموزش خانواده در این زمینه استفاده کرد و در همین راستا صدای مشاور در آموزش و پرورش استان راه اندازی و اطلاع رسانی شده است .

#آموزش_تعطیل شدنی_ نیست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار