استاندار كرمان:

حمایت از بخش خصوصی را وظیفه خود می دانیم

خبرگزاری پانا: استاندار كرمان گفت: حمایت از بخش خصوصی را وظیفه خود می دانیم و باید همواره در راستای حمایت از بخش خصوصی تلاش و از ظرفیت های موجود نیز در این زمینه استفاده كنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل نجاراستاندار کرمان در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی استان كرمان اظهار داشت: توسعه صنعتی و معدنی با تعامل و همدلی هر چه بیشتر و تسهیل مسیرها محقق می شود.

وی افزود: چندی قبل دولت ماموریتی جدید را درباره تشكیل كارگروه توسعه معادن به استان ها واگذار كرد كه در این رابطه جلسات متعددی تشكیل شده است.

نجار استان كرمان را دارای ظرفیت های بالا در حوزه های مختلف دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت های بالای استان و تاكید بر فرآوری می توان در راستای توسعه اقتصادی كشور و استان كرمان گام های بلندتری برداشت.

استاندار کرمان بیان داشت: قوانین پیچیده، همكاری نكردن به موقع بانك ها و برخی مشكلات دیگر موجب شده كه كار در برخی حوزه های صنعتی و معدنی به كندی حركت كند.

وی تصریح كرد: طولانی شدن مسیر اختصاص تسهیلات بانكی و روند اداری اجرای طرح ها موجب می شود طرح از توجیه اقتصادی بیرون آید.

نجار بر هزینه كرد سرمایه های تولیدی استان كرمان در داخل استان تاكید كرد و گفت: باید در كنار نگاه ملی بر استفاده از ظرفیت های بومی تاكید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار