مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

الگوهای موفق آموزشی از طریق صداوسیمای قزوین به معلمان و دانش آموزان منتقل شود

مدیرکل صداوسیمای قزوین: پخش آیتم های آموزشی از صداوسیمای قزوین برای دانش آموزان در خانه

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید تجارب و الگوهای آموزشی موفق را از طریق صداوسیمای قزوین در اختیار معلمان و دانش آموزان سراسر استان قرار دهیم.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
الگوهای موفق آموزشی از طریق صداوسیمای قزوین به معلمان و دانش آموزان منتقل شود

حسنعلی اصغری در دیدار با انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ضمن تاکید بر تعامل اثر بخش و مستمر با رسانه گفت: این روزها مسئولیت آموزش از طریق صداوسیما جزیی تفکیک ناپذیر از فرآیند آموزش و یادگیری است ، زیرا رسانه ها خود نیز جزئی از داده ها و محتواهای آموزشی و تربیتی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: می توانیم با تهیه و تولید برنامه آموزشی، تربیتی و فرهنگی فرصت مناسبی در شرایط موجود برای تعامل بیشتر با صدا و سیما و آموزش و پرورش و دور نشدن دانش آموزان از چرخه آموزش فراهم آوریم و باید تجارب و الگوهای آموزشی موفق را از این طریق در اختیار معلمان و دانش آموزان سراسر استان قرار دهیم.

اصغری افزود: رسانه در برقراری ارتباط مستمر در آموزش و جهت دادن و هدایت آموزشی حضوری ضروری در بین خانواده ها داشته و دارد. این روزها مسئولیت آموزش از طریق صداوسیما جزیی تفکیک ناپذیر از فرآیند آموزش و یادگیری است ، زیرا رسانه ها خود نیز جزعی از داده ها و محتواهای آموزشی و تربیتی هستند.

سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در این دیدار گفت: چشم انداز روشن در تعامل صدا و سیمای مرکز قزوین و آموزش و پرورش استان در پویش آموزش تعطیل نیست وجود دارد.

انبارلویی ادامه داد: صدا و سیما مرکز قزوین به منظور نقش آفرینی در شرایط عدم حضور دانش آموزان در کلاس های درس با همکاری آموزش و پرورش استان آمادگی کامل دارد.

او با اشاره به اینکه بستر لازم برای انعکاس برنامه های آموزشی فراهم است، عنوان کرد: موضوعات متنوع با محوریت معلم و دانش آموز برای زمان عدم حضور دانش آموزان در مدرسه برنامه ریزی شده است .

مدیرکل صداوسیما در پایان تصریح کرد: صداوسیمای استان از هفته آینده با پخش آیتم های مختلف آموزشی و حضور کارشناسان و صاحب نظران تعلیم و تربیت میهمان خانواده ها و دانش آموزان در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار