رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

بسته‌های آموزشی در مناطق کمتر برخوردار کرمان توزیع می‌شود

کرمان( پانا ) - علاوه بر پخش برنامه‌های آموزشی در شبکه آموزش که به صورت سراسری انجام می‌گیرد، قرار شده تا گروه‌هایی را معلمان در پیام رسان‌های داخلی راه اندازی کنند و دانش آموزان را در آن گروه‌ها اضافه کرده و روند آموزش در کرمان را دنبال کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌های آموزشی در مناطق کمتر برخوردار کرمان توزیع می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس این اداره در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان در ایام تعطیلی مدارس، به گفتارنو گفت: اعتقادمان این است که هر چند مدارس تعطیل است، اما آموزش تعطیل شدنی نیست، بنابراین برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا روند آموزش با همت معلمان دنبال شود.
امید سلاجقه در این رابطه تشریح کرد: علاوه بر پخش برنامه‌های آموزشی در شبکه آموزش که به صورت سراسری انجام می‌گیرد، قرار شده تا گروه‌هایی را معلمان در پیام رسان‌های داخلی راه اندازی کنند و دانش آموزان را در آن گروه‌ها اضافه کرده و روند آموزش را دنبال کنند.
سلاجقه در خصوص این گروه‌های مجازی عنوان کرد: به مدیران شهرستان‌ها سپرده شده تا با مدیران مدارس هماهنگ کنند و این گروه‌ها را در پیام رسان‌های داخلی دارای مجوز، تشکیل دهند. او البته این موضوع را هم یاد آور شد که هدف اصلی این گروه‌ها، صرفا آموزشی است و می توانند به صورت کانال نیز دایر شوند.
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ایثارگری برخی از معلمان، می‌گوید: برخی معلمان تلفنی آموزش دانش آموزان را به وسیله والدین پیگری می‌کنند.
او در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به رایزنی‌های آموزش و پرورش با صدا و سیمای استان کرمان، می‌گوید: سیمای مرکز کرمان، روزانه دو نیم ساعت در اختیار آموزش و پرورش خواهد گذاشت تا محتوای آموزشی که همکاران ما در گروه‌های آموزشی تولید می‌کنند، در شبکه کرمان پخش شود.
بنا به گفته او این برنامه‌ها بیشتر مختص پایه دوازدهم و کنکوری‌ها خواهد بود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان هم چنین از پخش مجلات و CD‌های آموزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: مقرر شده تا یک سری بسته‌های آموزشی مثل CD و مجلات در مناطقی که پوشش رسانه‌ای چندانی ندارند و امکان استفاده از فضای مجازی هم ندارند، توزیع شود. بنا به گفته او این بسته‌های آموزشی ویژه مقطع ابتدایی است.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که این اقدامات تا چه اندازه افت تحصیلی دانش آموزان را جبران خواهد کرد، بیان کرد: باید بپذیریم که شرایط بحرانی است و ما با شرایط عادی مواجه نیستیم، ولی نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا آموزش تعطیل نشود.
او در پایان یادآور شد: می‌پذیریم که کیفیت آموزش، کیفیت آموزش حضوری نیست، ولی حداقل آموزش تعطیل نمی‌شود و یادگیری‌های قبلی هم فراموش نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار