زینی وند: شرایط بحرانی بهترین زمان برای شناسایی مدارس اثربخش است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، طی کنفرانس ویدئویی با روسای ادارات مشارکت‌های مردمی استان های سراسرکشور گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
زینی وند: شرایط بحرانی بهترین زمان برای شناسایی مدارس اثربخش است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ، مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی، طی کنفرانس ویدئویی با روسای ادارات مشارکت‌های مردمی استان‌های سراسر کشور گفت‌وگو کرد. این ارتباط اینترنتی برای پیگیری روند آموزش‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در تعطیلات مدارس به دلیل شیوع کرونا و تاکید بر پرداخت حق الزحمه معلمان مدارس غیردولتی در اسفندماه برگزار شد.

زینی‌وند گفت: «امروز مسئولیت متولیان تعلیم و تربیت سنگین تر از قبل است و ما نیز به تبعیت از ستاد کرونا ویروس وزارت آموزش وپرورش که به ریاست وزیر آموزش وپرورش تشکیل شده است، کمیته ای در سازمان تشکیل داده ایم که اعضای آن مدیران حوزه‌ها و معاونان ادارات کل و روسای ادارات هستند و از مدیران مشارکت نیز خواستیم تا مستقلا در این خصوص فعالیت گسترده ای را در استان‌ها انجام دهند.»

معاون وزیر تاکید کرد: «رصد روزانه انجام فعالیت‌های آموزشی مورد تاکید ما است و مهمترین هدف این است که جریان آموزش برای دانش‌آموزان و معلمان مدارس غیردولتی به شکل فعال، پویا و مستمر ادامه پیدا کند.»

او گفت: «همکاران ما در سازمان روزانه با مدارس نقاط مختلف کشور تماس می‌گیرند و از وضعیت آموزشی و فعالیت‌های صورت گفته اطلاعات لازم را جویا می‌شوند. بعضی از استان‌ها فعال و پویا عمل کرده‌اند. بهبود روند فعالیت‌های برخی استان‌ها نیز امیدوارکننده است.»

زینی‌وند با تاکید به رصد فعالیت‌های مدارس استان توسط حوزه مشارکت‌های استان‌ها گفت: «حتما مطلع باشید که مدارس از چه برنامه هایی در فضای مجازی استفاده می‌کنند و از چگونگی تعامل و کیفیت ارتباط با اولیا مطلع باشید. گزارش مدل‌های ارائه شده آموزش در مدارس چه بصورت آنلاین و چه آفلاین را به سازمان ارائه کنید.»

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه شرایط بحرانی بهترین زمان برای شناسایی مدارس اثربخش است، گفت: «مدارس دارای ظرفیت را شناسایی کنید و نسبت به پایدار کردن آموزش الکترونیکی اهتمام ورزید.»

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در این ویدیو کنفرانس به سوالات روسای ادارات استان‌ها پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار