تصویب موارد جدید در ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گیلان

رشت (پانا) - ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تا پایان فروردین٩٩ انشعاب مشترکان را به دلیل بدهی قطع نکنند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تصویب موارد جدید در ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گیلان

استاندار گیلان در دهمین جلسه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای گیلان اعلام کرد: ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تا پایان فروردین ٩٩ انشعاب مشترکان را به دلیل بدهی قطع نکنند.
ارسلان زارع با اشاره به کاهش ساعت و نیروی کار در ادارات افزود: در جلسه امروز ستاد مصوب شد جامعه کارگری و کارخانجات به ویژه کارخانه ها و کارگاه های بزرگ هم با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر نسبت به نوبت بندی و شیفت بندی کارگران اقدام کنند.
او همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان در مراکز مختلف بهداشتی - درمانی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اختصاص حداقل ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستانهای خصوصی به بیماران مشکوک به کرونا با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد انتظار است.
استاندار در ادامه از رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز گیلان برای همکاری و اطلاع رسانی به موقع تشکر کرد و گفت: از ظرفیت مردم و نهادهای مردم نهاد برای تبلیغ و ترویج باورهای درست اجتماعی - فرهنگی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توان بهره برد.
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان هم در این نشست، بار دیگر با تاکید بر نیاز مراکز بهداشتی - درمانی به تجهیزات و امکانات حفاظتی گفت: کادر درمانی تمام توان خود را برای خدمت گذاری به بیماران گذاشته و با امکانات موجود از هیچ تلاشی روی گردان نیستند.
دکتر شادنوش افزود: امکانات و تجهیزاتی که از وزارتخانه به استان گیلان اختصاص یافته است با نظارت دانشگاه علوم پزشکی به شهرستانها ارسال می شود تا در مراکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری برسد.
ذبیح ا... نیکفر، رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز با قدردانی از نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران که برای مقابله با بیماری کرونا و گندزدایی در شهرهای مختلف به میدان آمدند گفت: جا دارد برای تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز کادر بهداشتی و درمانی هم که مستقیم و بدون واسطه با بیماران در ارتباط هستند به حد کافی اقدام کرد.
در این نشست همچنین چند تن از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی سخنانی ایراد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار