با نگاه اجتماعی، خود مراقبتی و تقویت سیستم ایمنی بدن به مقابله با ویروس کرونا می رویم

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی ، پیشگیری و اطلاع رسانی به عموم به ویژه جامعه گسترده دانش آموزی  و فرهنگیان می‌تواند نقش موثری ایفا نماید.

کد مطلب: ۱۰۲۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
با نگاه اجتماعی، خود مراقبتی و تقویت سیستم ایمنی بدن به مقابله با ویروس کرونا می رویم

منوچهر هوشیار گفت : با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت استان در خط مقدم مقابله و پیشگیری با این بیماری هستند اما همه نهادها و بخش‌های جامعه به سهم خود باید حوزه سلامت را یاری نمایند.
دکتر هوشیار بیان کرد : آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی ، پیشگیری و اطلاع رسانی به جامعه به ویژه جامع گسترده دانش آموزی و فرهنگیان می‌تواند نقش موثری ایفا نماید.
او افزود : حوزه های مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص با رویکرد پیشگیری و خود مراقبتی به ویژه برای حفظ و ارتقاء سلامتی دانش آموزان عزیز بسیج شدند حوزه تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز برای خصوص اقدامات موثر را انجام داده است.

هوشیار گفت : تعطیلی کلیه اماکن و مجتمع های آموزشی ورزشی ،خوابگاه های ورزشی دانش آموزی در سراسر استان و ضدعفونی کردن اماکن ورزشی ، اطلاع رسانی در فضای مجازی گروه های کاری کارشناسان و معلمان تربیت بدنی استان و مدیران مدارس، تهیه بروشورهای آموزشی و تهیه کلیپ آموزشی با همکاری مراقبین سلامت مدارس و ترویج خودمراقبتی ورزش و تحرک بدنی و تغذیه سالم برای کارکنان ودانش آموزان و همکاری با واحد سلامت اداره کل آموزش و پرورش بوشهر از دیگر اقدامات حوزه تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوده است.

در این جلسه کارشناسان تربیت بدنی در زمینه راهکارهای کنترلی ، روش های صحیح پیشگیری و ارائه آموزش های لازم به بحث و بررسی پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار