مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیلم:

مدارس شهرستان دیلم ضدعفونی شد

دیلم،بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: تمامی مدارس این شهرستان تا قبل از بازگشایی باهدف سلامتی دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس بیماری کرونا ضدعفونی و شست و شو شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهرستان دیلم ضدعفونی شد

محمدمهدی محسنی در نشست معلم یاران با رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود: اولویت اصلی این مجموعه در وهله اول سلامتی و بعد آموزش است و با همه داشته‌های خود در این زمینه تلاش خواهد کرد.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیش از ۲۰ درصد جمعیت شهرستان دیلم را دانش آموزان تشکیل می‌دهند، وظیفه ما در قبال سلامتی آنان بسیار خطیر و مهم است.

محسنی افزود: در شرایط کنونی خط مقدم مبارزه وزارت بهداشت است و همه ما باید مطیع آنان باشیم تا با کمترین خسارت از امتحان سخت عبور کنیم.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای برنامه های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس، بیان کرد:همه نکاتی که کارشناسان شبکه بهداشت توصیه می‌کنند باید اجرا شود.

مدیر آموزش وپرورش دیلم خطاب به معلم یاران گفت: در کنار سلامت دانش‌آموزان سلامتی کادر اجرایی و آموزشی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت : این مجموعه در کنار آموزش و پرورش برای هر گونه آموزش پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس آمادگی کامل دارد.

ایرج زنده بودی افزود: کرونا بیماری ویروسی قدرت انتشار بالایی دارد و باید افراد در پیشگیری از آن مراقبت و محافظت بیشتری شوند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه بیماری کرونا از طریق هوا انتقال پیدا نمی‌کند، از نگرانی و دغدغه ما تا حدودی کاسته می‌شود.

زنده بودی با تاکید بر قرنطینه خانگی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس گفت: بیماران مبتلا به سرطان، سالمندان، افراد با دارا بودن نقص سیستم ایمنی بدن، بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و کسانی که از داروهای شیمی درمانی استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دارند.

وی بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، با همه امکانات و تجهیزات برای مقابله با موارد احتمالی مبتلایان به کرونا ویروس آمادگی کامل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار