رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

آماده سازی مدارس بردخون برای بازگشایی

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت مدارس برای بازگشایی جدید آماده می شوند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی مدارس بردخون  برای بازگشایی

ظهیر محمودی در گفتگو با پانا اظهار کرد: مدارس از اسفند سال گذشته تاکنون تعطیل بوده اند و آموزش به صورت عادی در مدارس انجام نمی گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: در این مدت مدیران و معاونان در مدارس حضور داشته اند و امور اداری انجام می گرفته و دست اندرکاران آموزشی و پرورشی مدارس نیز از طریق فضای مجازی فعالیت می کرده اند.

وی با تقدیر از همه آموزگاران، دبیران و همه فرهنگیان منطقه اضافه کرد: با توجه به اطلاعات کسب شده، بیشتر کتب به اتمام رسیده و آموزش دروس در مراحل پایانی قرار دارد.

محمودی افزود: مدیران باید کلاس های درس را آماده کنند و همه جوانب امر را رعایت و پیش بینی کنند تا خطری برای دانش آموزان وجود نداشته باشد و به سلامتی از این دوره عبور کنیم.

او گفت: در این مرحله نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم و مسؤولان برای آماده سازی مدارس هستیم که امیدواریم مانند گذشته این تعامل و همدلی ایجاد شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خاطرنشان کرد: تمام مدارس گندزدایی و ضدعفونی شده تا دانش آموزان با آرامش به مدارس وارد شوند.

محمودی گفت: علاوه بر ضد عفونی مدارس، دوره‌های آموزشی برای آگاهی مدیران از ویروس کرونا تشکیل و آموزش‌های لازم ارائه شده است.

محمودی تاکید کرد: دانش آموزان باید نکات بهداشتی را رعایت و خود مراقبتی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار