کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمر ضد عفونی و گند زدایی شد ‎

کاشمر(پانا)- کانون لقمان به منظور آماده شدن جهت ارائه خدمات به دانش آموزان و اعضا کانون کاشمر وسالن همایش ‏شهید شهابیان این مکان آموزشی برای قطع دسترسی ویروس کرونا ضدعفونی و گند زدایی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمر  ضد عفونی و گند زدایی شد   ‎

عباسعلی شهابیان مدیر کانون فرهنگی-تربیتی لقمان در گفتگو با پانا گفت:کلاس ها و سالن شهید شهابیان که آماده ارایه خدمات و جلسات خود مردم و ادارات بود به حالت تعلیق در آمده بود ضد عفونی و گند زدایی شد.

او ادامه داد: ما از همین امروز به بعد آماده ایم با آغاز به کار ادارات و مدارس خدمات و فعالیت هایمان را در زمینه دانش آموزان شروع کنیم چراکه محیط کانون با همکاری یکی از شرکت های معتبر ضد عفونی و گند زدایی شد تا این ویروس میحط کانون را آغشته به خود نکند.

شهابیان گفت: سرویس بهداشتی هایمان که بیشتر از باقی مکان های کانون در معرز آلودگی به ویروس کرونا بود در ضد عفونی و گند زدایی شد.

او خطاب به دانش آموزان نیز گفت: دانش آموزان حتما در خانه بمانند و بهداشت شخصی خود را نیز رعایت کنند تا این ویروس کرونا به جسم پاکشان نفوذنکند و حتما با برنامه های تلویزیونی که آموزش و پرورش برای آنها در شبکه 7 صدا و سیما آماده کرده است پیش بروند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان ادامه داد:گروه های تئاتر و سرود کانون لقمان تا زمانی که مدارس باز نشده اند در خانه به تمرینات پی در پی خود ادامه دهند تا برای جشنواره آماده شوند.

شهابیان به والدین گفت: پدر و مادران عزیز نیز به توصیه های پزشکان گوش فرا دهند و با تذکرات بهداشتی به اهل خانه به خصوص فرزندان خود را سالم نگه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار