پویش ملی برای ریشه کنی کرونا

شیراز(پانا) _معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه‌اندازی پویش ملی با عنوان «#در_خانه_بمانید» برای پیشگیری از ابتلای مردم به کروناویروس و ریشه کنی هر چه سریعتر این بیماری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش ملی  برای ریشه کنی کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» اهداف راه‌اندازی و برپایی این پویش را حفظ سلامت عمومی، پیشگیری و مقابله با کروناویروس عنوان کرد.

او خودمراقبتی را عامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس برشمرد و از تمامی ارگان‌ها و خانواده‌ها برای اطلاع‌رسانی جمعی در این زمینه دعوت به همکاری کرد.

دکتر همتی از مردم خواست تا با توجه به تعطیلات پیش آمده در مدارس و دانشگاه ها، از تردد و رفت و آمد غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کرده و با خودمراقبتی در منزل از خود و فرزندانشان در مقابله با این بیماری مراقبت کنند.

او توصیه کرد تا با خودداری از شرکت در تجمعات عمومی و خصوصی نظیر مراسم های جشن و دید و بازیدهای خانوادگی و همچنین پرهیز از مراوده هایی نظیر دست دادن، روبوسی و بغل کردن برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس در سلامت خود و جامعه نقش بسزایی داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه شماره تلفن ۱۸۱۹ و وبگاه https://corona.sums.ac.ir را به عنوان مراجع رسمی برای کسب اطلاعات اخبار مربوط به این بیماری اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار