*سلیمان کمایی

فرشتگان واقعی پرستاران هستند

این روزها کشورمان درگیر مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است و جامعه پزشکی و پرستاران به عنوان خط مقدم جبهه این نبرد در کسوت مدافعین سلامت انجام وظیفه می کنند .

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فرشتگان واقعی پرستاران هستند

چند روزی است هیولایی ریز و مهمانی ناخوانده مرزها را درنوردیده و خاک وطن را آماج تهاجم خود قرار داده است و بسیاری از مردم این خاکِ پاک را زمین‌گیر و یا به سینه قبرستان فرستاده است و مانند یک جنگجوی وحشی هماورد می طلبد.

در حالیکه همه از ترس این هیولا به کنج خانه های خود خزیده ایم گروهی سرباز وار با تمام وجود، بهترین دارایی خود که همانا سلامتی و جان است را، با لباسی سپید در دست گرفته و به نبرد با این هیولایِ سیاهِ چینی رفته اند تا از کیان سلامتی مردم میهن خویش ولو با از دست دادن جان خویش، دفاع کنند.

پرستاران این روزها همچون فرشتگانی آسمانی در بیمارستان های کشور در حال پرستاری از بیماران آلوده به ویروس کرونا هستند تا در کنار دیگر زحمتکشان عرصه سلامت پزشکان این ویروس وحشی را رام و از کشور بیرون کنند، بدون شک پرستاران و پزشکان و کادر درمان با وجود داشتن خانواده؛ تمام وجود خویش را برای تعهدی که به آن پایبند هستند در طبق اخلاص گذاشته و در بخش ویژه بیماران آلوده به ویروس کرونا با تمام مخاطراتی که از نظر سلامتی برایشان متصور است، در کمال اراده و با عزمی راسخ پنجه در پنجه کرونا انداخته تا هم استانی های گرفتار در بند ویروس چینی، نااُمید بیمارستان را ترک نکنند.

بی شک شجاعت و از خود گذشتگی پرستارانِ این برهه از زمان، درس شجاعت و صلابت برای آیندگان خواهد بود.

وظیفه خویش می دانم از زحمات شماتشکر و قدردانی کنم. خداوند نگهدارتان، لبخندتان پایدار و سلامتی تان آرزوی ماست، ما به وجود شما افتخار می کنیم.

*مدیربیمارستان بقایی ۲ اهواز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار