پاسخگویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مردم از طریق سامانه سامد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت پاسخگویی به سوالات اصحاب فرهنگ و هنر و دیگر اقشار جامعه در سامانه سامد حضور پیدا می کند .

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مردم از طریق سامانه سامد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولین و مردم، سامانه سامد استان بوشهر اقدام به برگزاری سلسله جلساتی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی، جهت پاسخگویی مستقیم به درخواستهای مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز چهارشنبه ۷ اسفندماه راس ساعت ۱۳ در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور یافته و به تماس تلفنی هم استانی های محترم، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه پاسخ خواهد داد.

ذینفعان و جامعه هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر می‌توانند سئوالات و ابهاماتی که در نحوه خدمت‌رسانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر وجود دارد را از طریق این سامانه تلفنی ۱۱۱ بصورت مستقیم و بصورت تلفنی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پرسیده و پاسخ خود را دریافت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار