مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جشن نیکوکاری امسال "با شعار عید را به خانه هایشان ببریم"برگزارمی شود

زنجان (پانا) - جلسه ستاد هماهنگی احسان ونیکوکاری به منظور هماهنگی برنامه های جشن نیکوکاری با حضور اعضای ستاد در کمیته امداد استان زنجان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری  امسال "با شعار عید را به خانه هایشان ببریم"برگزارمی شود

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان دراین جلسه با قدر دانی از همه اعضای ستاد احسان ونیکوکاری در برگزاری رویداد ملی جشن نیکوکاری وکمک به نیازمندان در آستانه سال جدید گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم" در روزهای 14،15و16اسفند ماه سال جاری در مدارس ،معابر ،میادین سطح شهر ومیعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود.
وی با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س) که فرموده اند:"من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم که یکی از آن موارد انفاق در راه خدا است افزود: سیره همه اهل بیت (ع)تاکید بر رسیدگی به امور نیازمندان وبرآورده نمودن حوائج آنها می باشد که این توفیق در نهاد مقدس کمیته امداد نصیب امدادگران شده است وما باید قدر این خدمت گذاری رابدانیم وبه آن افتخار کنیم .
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدرا به خانه هایشان ببریم از 14 اسفند ماه با حضور دانش آموزان مدارس آغاز می شود ودر روز پنجشنبه 15 اسفند پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر ،میادین ومعابرآماده دریافت هدایاو کمک های هم استانیهای خیر ونیکوکار هستند ودر روز 16اسفند پایگاههای مستقر در میعادگاههای نماز وحدت بخش جمعه کمک های نماز گزاران مومن ونیکوکار را جمع آوری می کنند.
صفری به پایگاههای جشن نیکوکاری امسال نیز اشاره کردوگفت: 1766 پایگاه ثابت وسیار مستقر در مدارس، میادین، دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری کمک های مردم خیر ونیکوکار استان را جمع آوری وقبل از رسیدن سال نو به دست نیازمندان واقعی می رسانند.
وی به همکاری خوب اعضای ستاد احسان ونیکوکاری اشاره کردوافزود: امسال نیز سازمان دانش آموزی ،آموزش وپرورش، بسیج مستضعفین، صداوسیمای استان با تعامل وهمکاری خوبی که دارند جشن نیکوکاری پر رنگتر برگزار خواهد شد.
صفری با اشاره به فراهم بودن بستر های الکترونیکی ومشارکت از طریق شیوه های نوین وسامانه های الکترونیکی گفت: خیران ،نیکوکاران وهم استانیهای عزیز می توانند کمک های خود را از طریق درگاههای الکترونیکی از قبیل ≠024*8877*ویا مراجعه به سایت امداد) به نشانی emdad.ir واریز نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار