برگزاری جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری در مدارس خراسان رضوی

مشهد(پانا)- جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری با حضور مدیر سازمان دانش آموزی و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در کمیته امداد استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری  در مدارس خراسان رضوی

علی محمد یونسی، مدیر سازمان دانش آموزی استان در این جلسه ضمن تشکر از همکاری های این نهاد با آموزش و پرورش گفت: برای همکاری نیاز به تعامل و اعتماد متقابل است که الحمدلله همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و کمیته امداد وجود دارد.
وی با بیان اینکه آمادگی داریم برنامه خوب و متفاوت با سنوات گذشته برای این جشن ارائه دهیم گفت: جنبه تربیتی و فرهنگی چنین برنامه هایی برای ما در آموزش و پرورش مهمتر است.

سلمان دانشور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از همکاری های آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با کمیته امداد اجرای برنامهای مختلف چون جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری تشکر کرد.

وی افزود: بیشتر خانواده های ما در کمیته امداد مشکل اعتماد به نفس دارند. آنها در بحث نگاه های اجتماعی مشکل دارند و این از آسیب هایی است که خانواده ای ما را رنج می دهد و در این نهاد با مشاوره های فرهنگی و ایجاد اشتغال کمک می کند این خانواده ها توانمند شوند.

وی ادامه داد: پیگیری و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان خانواده های کمیته امداد امام و تغییر نگاه ها و نگرش های این خانواده ها و در ادامه اصلاح رفتار و عملکرد خانواده ها از جمله فعالیت های دیگر این نهاد است، همچنین جهت دهی صحیح در جهت عملکرد خانواده ها و تقویت بنیه استقامت آنها از محور های دیگر فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: هدف اصلی جشن نیکوکاری در مدارس نهادینه کردن فرهنگ نیکو کاری در بین دانش آموزان است و بحث جمع آوری کمک برای دانش آموزان از اهداف میانی می باشد.

جشن نیکو کاری در 14 اسفند ماه در همه مدارس استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار