شبکه ارتباطی در مناطق زلزله‌زده خوی پایدار شد

ارومیه (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ریزش کوه در ۵۰ کیلومتری جاده خوی – قطور و قطعی فیبر نوری از چند نقطه، تمام ارتباطات این بخش از منطقه زلزله‌زده قطع بود که با تلاش چهار ساعته و شبانه، شبکه ارتباطات در این منطقه برقرار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه ارتباطی در مناطق زلزله‌زده خوی پایدار شد

قاسم جلیلی‌نژاد افزود: تعدادی از سایت‌های تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بودند که با برق‌رسانی موقت به این سایت‌ها از طریق ژنراتورهای پرتابل و دستی دوباره وارد مدار ‌شدند.

وی با اشاره به اینکه لحظه‌های ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه‌های ارتباطی وجود داشت، بیان کرد: در حال حاضر مناطق زلزله‌زده قطور هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده تیم‌های پشتیبانی شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، مخابرات، همراه اول و ایرانسل برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در منطقه حضور دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت شبکه ارتباطی در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت در مناطق اصلی زلزله‌زده قطور پایدار است.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: این زلزله ۴۳ روستا را تحت تاثیر قرار داده‌است و تیم‌های فنی و ارزیاب اپراتورهای ارتباطی در اولین ساعت به منطقه زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار