منتخبان خانه ملت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر

راستگو: منتخبان مجلس مراسم جشن و تجدید دیدار برگزار نکنند

تبریز (پانا) -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به نمایندگان منتخب استان توصیه کرد مراسم تجدید دیدار با اهالی حوزه‌های انتخابیه خود را به خاطر احتمال شیوع بیماری‌های تنفسی و واگیردار به زمان دیگری موکول کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راستگو: منتخبان مجلس مراسم  جشن  و تجدید دیدار برگزار نکنند

علیار راستگو بیان کرد: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، به ترتیب آقایان مسعود پزشکیان با 112 هزار و 231 رأی، احمد علیرضابیگی با 109 هزار و 970 رأی، روح‌الله متفکر آزاد با 105 هزار و 449 رأی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با 103 هزار و 672 رأی، محمدحسین فرهنگی با 99 هزار و 703 رأی و علیرضا منادی با 89 هزار و 567 رأی حائز اکثریت آرا شده و به عنوان نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

او خاطرنشان کرد: پیش از این نتایج شمارش آرا در 12 حوزه انتخابیه استان مشخص شده بود که بر اساس آن، آقایان حسین حاتمی از حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند، جعفر راستی از حوزه شبستر، مهدی اسماعیلی از حوزه میانه، یوسف داودی از حوزه سراب، احمد محرم‌زاده یخفروزان از حوزه اهر و هریس، علی علیزاده از حوزه مراغه و عجب‌شیر، غلامرضا نوری از حوزه بستان‌آباد، محمد باقری از حوزه بناب، سیدحمزه امینی از حوزه هشترود و چاراویماق، سیدعلی موسوی از حوزه ملکان و اللهوردی دهقانی از حوزه ورزقان و خانم معصومه پاشایی از حوزه مرند و جلفا با کسب حد نصاب آرا، به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه میانه، به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها برای انتخاب نماینده دوم این حوزه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که دور دوم در روز 29 فروردین سال 99 برگزار خواهد شد.

راستگو همچنین ضمن تبریک به نمایندگان منتخب استان و هواداران آنها، ابراز امیدواری کرد نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های نمایندگی برای توسعه و اعتلای استان تلاش کنند.

او همچنین از صداوسیمای مرکز استان و خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر پوشش خبری انتخابات دوم اسفند قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در خصوص کنترل بیماری کرونا، گفت: از تمام مردم استان می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کرده و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

راستگو از تعطیلی کلیه مدارس استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تعطیلی دانشگاه‌های استان نیز با تشخیص هیأت رئیسه دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری مجاز است.

او همچنین به نمایندگان منتخب استان توصیه کرد مراسم تجدید دیدار با اهالی حوزه‌های انتخابیه خود را به خاطر احتمال شیوع بیماری‌های تنفسی و واگیردار به زمان دیگری موکول کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار