استاندار آذربایجان شرقی:

امنیت پایدار کشور، نتیجه حضور و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای دلسرد کردن مردم از نظام، گفت: با وجود این تلاش‌ها، ملت ایران همواره در مقاطع مختلفی چون انتخابات، پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام نشان داده‌اند و مردم استان نیز در این زمینه همیشه پیشگام بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امنیت پایدار کشور، نتیجه حضور و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای دفتر نظارتی شورای نگهبان در استان، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته، اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، هدف مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت در این انتخابات بود که با تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات محقق شد.

وی بیان کرد: با وحدت و همدلی حاکم در بین هیأت‌های اجرایی و نظارت، توانستیم سالم‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان برگزار کنیم و با وجود فشارها و مشکلات مختلف، مردم استان حضور قابل قبولی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

وی با تاکید بر اهمیت آگاه‌سازی جامعه نسبت به حقوق شهروندی، بر اهتمام جدی سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های سیاسی در این زمینه تأکید و خاطرنشان کرد: حق تعیین سرنوشت یکی از حقوق بدیهی هر شخص است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پورمحمدی، امنیت پایدار در کشورمان را نتیجه حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی دانست و گفت: با وجود سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب، مردم همواره در مقاطع مختلف پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام نشان داده‌اند.

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه

رئیس دفتر نظارتی شورای نگهبان در آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از همکاری ستاد انتخابات و هیأت‌های اجرایی انتخابات استان با شورای نگهبان در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: اعتباربخشی به نظام اسلامی و نهاد قانون‌گذاری از جمله وظایف اساسی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات است.

صمد عزیزی از آمادگی هیأت نظارت بر انتخابات استان برای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه خبر داد و افزود: منتظر تصمیم و اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا برای اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار