تقدیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراز اهالی رسانه برای به تصویر کشیدن حماسه حضور

نیشابور (پانا)- رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی نیشابورضمن تبریک به منتخبین یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان نیشابورگفت: به پاسداشت حماسه ای که مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه نیشابوردر دوم اسفند خلق کردند، نقش و تلاش فعالان رسانه شهرستان نیشابور در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پوشش خبری و انعکاس مناسب این اتفاق بزرگ و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و موفق را ارج می نهیم.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر فرهنگ  وارشاد اسلامی نیشابوراز اهالی رسانه برای به تصویر کشیدن حماسه حضور

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: برگزاری انتخابات حماسی وگسترده دوم اسفند98 به تصویر کشیده شدن مجدد مردمسالاری دینی و نشانه ای روشن از بالندگی انقلاب اسلامی با تکیه بر اراده عمومی ملت آزاده و انقلابی بود.

علیرضا سیدآبادی گفت: ضمن تبریک به مردم نیشابور وفیروزه برای خلق این حماسه سرنوشت ساز به پیروی از رهبر معظم انقلاب، از زحمات اهالی رسانه در مراحل مختلف انتخابات تقدیر نموده، همت والای اهالی رسانه شهرستان نیشابور در ثبت و ضبط این رویداد مبارک ملی و شکستن دیوار بایکوت و تحریف رسانه های معاندنظام مقدس جمهوری اسلامی را می ستاییم.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به منتخبین یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان نیشابور به پاسداشت حماسه ای که مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه نیشابوردر دوم اسفند98 خلق کردند، نقش و تلاش فعالان رسانه شهرستان نیشابور در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پوشش خبری و انعکاس مناسب این اتفاق بزرگ و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و موفق را ارج می نهیم.

سیدآبادی یادآورشد: از فعالان رسانه که بدون هیچ چشم داشتی در جریان برگزاری انتخابات دوم اسفند مشارکتی فعال و چشمگیرداشتند، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزو می کنیم.

وی عنوان کرد: تلاش و مجاهدت خبرنگاران ؛ پاسداشت زحمات همه عزیزانی است که همچون سربازان و سرداران جنگ نرم و با نگاهی مسئولانه ،دقیق و منصفانه به رصد رویدادها و مسائل می پردازند و با وجود همه سختی ها ، تنگناها و وسوسه ها؛ به تبیین حق و گسترش عدالت کمک می کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: زحمات بی شائبه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی، نقش رسانه را در دنیای کنونی مهم و انکارناپذیر است و خبرنگاران گوش شنوا و زبان گویای جامعه در انعکاس مسائل مختلف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار