نشست آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با حضورمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران ،نشست معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در خصوص آموزش پیشگیری شیوع ویروس کرونا در سالن شورای اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

در این نشست، الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: این جلسه به منظور آموزش راهکارهای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح مدارس و در بین دانش آموزان تشکیل شد.

او در ادامه افزود: ما در گذشته طرحهای آموزشی لازم در خصوص آنفلوانزا، سارس، مرس و ... را اجرا کردیم و در حال حاضر مطمئنا آموزش و پرورش می‌تواند با توجه به تجارب قبل می‌تواند آموزش‌های بهداشتی لازم جهت جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا ارائه نماید که این امر کمک شایانی به جامعه و کشور خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از معاونین و روسای ادارات حاضر در جلسه خواست تا یک بسیج همگانی تشکیل شود و با توجه به اهمیت موضوع بصورت پدافند غیر عامل در خصوص آموزش‌های بهداشتی به دانش‌آموزان، همکاران و اولیاء دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه گل محمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیزمطالبی علمی، آموزشی درباره ویروس کرونا، اهمیت و نحوه پیشگیری از این ویروس ارائه نمود.

سپس در بخش دیگری از جلسه مقرر شد کلیپ یک بسته آموزشی توسط اداره سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی در سامانه اداره کل بارگزاری شود و یک دوره ضمن خدمت شش ساعته با عنوان بیماری‌های نو پدید و واگیردار برای کلیه پرسنل فرهنگی تا سقف 60000 هزار نفر برگزار شود.

همچنین مقرر شدارائه آموزش‌های فوق توسط ادارات انجمن اولیاء و مربیان و امورشاهد و ایثارگران به والدین و گروه‌های مخاطب صورت پذیرد و اداره اطلاع رسانی نیز دو پوستر در این خصوص بصورت مجازی تهیه و در اختیار کلیه مناطق و مدارس قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار