۱۵ هزار نفر امر برگزاری انتخابات مجلس در استان بوشهر را انجام می‌دهند

بوشهر(پانا)_رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار نفر در استان بوشهر امر برگزاری انتخابات در زمینه اجرا، نظارت، بازرسی و پشتیبانی و ستاد انجام می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ هزار نفر امر برگزاری انتخابات مجلس در استان بوشهر را انجام می‌دهند

اسماعیل کاظمی در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام و ناکامی و ناامیدی دشمنان می‌شود، اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات سبب حفظ آبرو و اعتبار جهانی ایران و تقویت، پایداری، ماندگاری نظام است.
وی، با بیان اینکه استان بوشهر و مردم با اصالت آن دارای یک شان فرهنگی ویژه‌ای هستند تصریح کرد: تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌گونه‌ای عمل شود تا ضمن ایجاد شور انتخاباتی، شان فرهنگی استان صدمه‌ای وارد نشود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر رعایت قانون در امر تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: تخریب چهره‌ نامزدهای رقیب در عرصه انتخابات غیر اخلاقی، غیر قانونی و تخلف است که باید کاندیداها و هواداران آنها موازین و مقررات لازم را مورد توجه قرار دهند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم شود.
کاظمی فرایند انتخابات در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به آغاز انتخابات مجلس از 10 آذر به دستور وزیر کشور افزود: در ابتدا 198 نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که در مجموع 101 نفر از کاندیداها تایید صلاحیت شدند.
وی، با اشاره به انصراف برخی کاندیداها گفت: بر اساس آخرین آمار انصرافی ها، با انصراف 25 کاندیدا تعداد داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه استان بوشهر به 76 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 27 کاندیدا، حوزه انتخابیه دشتستان 18 داوطلب، دشتی و تنگستان 15 نفر و در حوزه انتخابیه دیر، جم، کنگان و عسلویه 16 داوطلب انتخاباتی حضور دارند.
کاظمی، واجدان شرایط رای در استان بوشهر را 783 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای موجود در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 294 هزار نفر، دشتستان 169 هزار نفر، دشتی و تنگستان 108 هزار نفر و در حوزه انتخابیه دیر، جم، عسلویه و کنگان 212 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر، با اشاره به اینکه 15 هزار نفر امر برگزاری انتخابات مجلس در استان بوشهر را انجام می‌دهند تصریح کرد: عوامل برگزاری انتخابات 2 اسفند در زمینه اجراء، نظارت، بازرسی و پشتیبانی و ستاد مشارکت دارند که تعداد ناظران 3 هزار و 200 نفر، اعضای شعب 4 هزار و 110 نفر و بازرسان، محافظان شعب و دیگر دست اندرکاران افزون بر 7 هزار و 500 نفر است.
وی، تعداد شعب اخذ رای را 720 شعبه ذکر کرد و بیان کرد: از این تعداد شعب 501 شعبه ثابت و 219 شعبه سیار در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار