برگزاری بازارچه دانش آموزی دبیرستان نرگس منطقه یک

تهران(پانا)- بازارچه دانش آموزی، با هدف آشنایی دانش آموزان با فضای کسب و کار و مفهوم سود و زیان و چگونگی کسب درآمد و نیت خیر در مدرسه نرگس برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازارچه دانش آموزی دبیرستان نرگس منطقه یک
دانش آموزان مدرسه نرگس، جشنواره ای جهت کمک مالی به مناطق سیل زده را با حضور فاطمه سید مومن، معاون پرورشی منطقه یک و دیگر مسئولان برگزار کردند.
فخر الزمان نیک نام، مدیر مدرسه نرگس، هدف از برپایی بازارچه خیریه را گامی درجهت تربیت شش ساحتی در دبستان و دبیرستان نرگس اعلام کرد. توجه به ساحت تربیت اقتصادی و ساحت تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان را به خصوص در شرایط کنونی جامعه را بسیار مهم توصیف کرد.
وی درهمین راستا از دیگر اهداف برپایی بازارچه خیریه آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل و نیاز سنجی، شناسایی توانایی دانش آموزان، آموزش کار جمعی، همکاری در فعالیت ها، کسب روزی حلال ، در آمدازیی و درنهایت کمک به کودکان نیازمند سیل زده بیان کرد.
شرکت فعال دانش آموزان در این مراسم نشانگر حضور فعال آنها در برنامه های اقتصادی همچون برنامه های دیگر بود و دانش آموزان یک روز پرنشاط و رنگارنگ در کنار همکلاسی ها و مسئولین مدرسه و اولیاء را سپری کردند.
هر یک از دانش آموزان مسئولیت کاری را بر عهده داشتند وهرغرفه نامگذاری شده بود و با انواع روش های جذاب تبلیغاتی بازدید کنندگان را دعوت میکردند.
برنامه ریزی چندی قبل در دفتر این اموزشگاه در اتاق فکر پرورشی، با حضور معاونت پرورشی منطقه یک شکل گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار