عباسی: تهدید را به فرصتی ارزشمند برای آموزش تبدیل می کنیم

تهران (پانا) - حمیدرضا عباسی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه1، برنامه های آموزش مجازی را فرصتی برای پویایی آموزش در مدارس بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
عباسی: تهدید را به فرصتی ارزشمند برای آموزش تبدیل می کنیم
حمیدرضا عباسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه1 در گفتگو با پانا گفت: با هدف جلوگیری از توقف برنامه های آموزشی مدارس، آموزش مجازی در منطقه یک رصد می شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه1 با اشاره به دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همانطور که در دوره جنگ تحمیلی معلمان و مربیان مسئولیت آموزش و پرورش را حتی در جبهه‌های نبرد به بهترین شکل به انجام رسانیدند.در این برهه از تاریخ نیز وظیفه خود را فراموش نکرده ودرکنارایثارگران حوزه پزشکی، از صمیم دل وجان و پیامبرگونه به تنویرافکارنوباوگان این سرزمین همت گماشتند و همچنان با دفاع از مرزهای فرهنگی، استوار مدافع تعلیم، تربیت و آموزش هستند.
وی گفت: درگام نخست کمیته مقابله با کرونا ویروس در سطح منطقه تشکیل و عملیاتی شد کارشناسان آموزش متوسطه وگروههای آموزشی ازاولین روزهای تعطیلی مدارس در اسفند ماه که درپی شیوع ویروس کرونا رخ داد، با تشکیل کارگروه هایی موضوع تدریس در شرایط تعطیلی اجباری مدارس بررسی نمودند و با همکاری طیف وسیعی از مدیران و معلمان منطقه و نیز برنامه ریزی و نظارت گروه های آموزشی مقطع متوسطه، محتوای مورد نیاز دانش آموزان تهیه شد.
وی خاطر نشان کرد،محتوای تولید و گردآوری شده پس از تایید گروه های آموزشی در سایت مدارس منطقه و نیز گروه های فضای مجازی که والدین دانش آموزان جهت ارتباط موثر با معلمین و کادرمدرسه تشکیل داده بودند بارگذاری شد.
عباسی در ادامه با اشاره به پویش آموزش تعطیل نیست، گفت: مدارس دو بخش لواسان و رودبار قصران آموزش و پرورش منطقه1 نیز همگام و همسو با سایر مدارس با تعطیلی مدارس آموزش را تعطیل نکردند و ارتباط موثر مدرسه با دانش آموزان و اولیا حفظ شده است.
وی افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش منطقه1 علاوه بر استفاده از برنامه های درسی شبکه آموزش و سایر شبکه های تلویزیونی از محتوای آموزشی بارگذاری شده در سایت مدارس و گروه های فضای مجازی دروس مختلف مربوط به پایه تحصیلی شان بهره می برند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه1 درخاتمه بیان کرد: قطعا با یاری خداوند متعال و همکاری ملت و ایثار مدافعان سلامت، کرونا را شکست خواهیم داد. در آموزش و پرورش این تهدید را به فرصتی ارزشمند برای استفاده از ظرفیت های آموزش مجاری و تولید محتوی غنی آموزشی تبدیل خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار