همایش نوجوانان فاطمی منطقه یک

تهران (پانا) - به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها همایش نوجوانان فاطمی درسالن رضوان منطقه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش نوجوانان فاطمی منطقه یک

این همایش با حضورسید مومن معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک،زهرا سیف رئیس سازمان دانش آموزی، زینب گنجی کارشناس مسئول تربیت بدنی وکارشناسان سازمان دانش آموزی، مسئولین واعضای ستاد مردمی فاطمیه ودانش آموزان و برگزیدگان مسابقات فاطمی همراها مادران برگزار شد.
در حاشیه این همایش فاطمه سید مومن ضمن تشکر ازستاد مردمی فاطمیه که همگام با آموزش وپرورش در گسترش فرهنگ فاطمی در بین دانش آموزان تلاش می کنند. هدف ازاجرای مسابقه فاطمی را تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان و آشنایی با سیره حضرت زهرا سلام الله عنوان کرد.
معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش نوجوان فاطمی گسترش فرهنگ ناب فاطمی و جاودانه‌کردن تفکر فاطمی در بین دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه به ‌صورت سنتی در طول سال مراسم ذکرگویی مناقب حضرت زهرا (س) و سوگواری ایشان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری جشن هایی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) که نوجوانان و جوانان، نسل فردای ما می‌توانند در آن حضور یابند، یکی از ارزشمند ترین فعالیت‌هایی است که به کمک همه نیروهای فعال، خوش‌فکر، هنرمند و صاحب‌ نظر حوزه فرهنگ وهنرتعقیب می‌شود.وبرگزاری این ‌گونه مراسم اثرات مثبتی در ذهن کودکان و نوجوانان بر جای می‌گذارد و درواقع این فرصت غنیمتی برای تثبیت ذهنیت اعتقادی آن‌هاست.
در این مراسم ضمن قدردانی ارمسئولین به تمام دانش آموزان برگزیده ومادران محترم هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار