نمایشگاه اسناد انتخاباتی در بوشهر افتتاح شد

بوشهر(پانا)_ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه اسناد انتخاباتی بوشهر یک تجربه ارزشمند و پیوندی میان تاریخ و پژوهش است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه اسناد انتخاباتی در بوشهر افتتاح شد

امید پارسایی فر در آیین افتتاح نمایشگاه اسناد انتخاباتی استان بوشهر افزود: از عموم مردم دعوت می‏‌شود با حضور در نمایشگاه با پیشینه این استان در عرصه انتخابات آشنا شوند.

وی با اشاره به اسناد مختلف سالیان گذشته در نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به واسطه اینکه اسناد مختلفی از سالیان گذشته را در خود جای داده نمایشگاهی جذاب برای شهروندان هم استانی است.

پارسایی فر یادآور شد: از دستگاه‏‎ها و ظرفیت‌‏های موجود در استان بوشهر نیز انتظار می‌رود از فرصت نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر برای معرفی پیشینه طلایی و متعالی استان برای مخاطبان خود استفاده کنند.

مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر نیز گفت: نمایشگاه اسناد انتخابات در استان بوشهر اسنادی از بازه زمانی ۱۲۸۹ تا ۱۳۶۳ است که با همکاری فرمانداری و حوزه هنری در نگارخانه سوره دایر شده و هم استانی‎ها می‏‌توانند از آن دیدن کنند.

نرگس صداقت افزود : اسناد در واقع اصالت یک کشور است که با توجه به این بازه زمانی امید است نمایشگاه شور و هیجانی در بین آحاد هم وطنان برای حضور پرشور در انتخابات داشته باشد.

این نمایشگاه یک اسفند در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر میزبان بازدید کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار