با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی:

نمایشگاه عکس دانش‌آموزان شهرستان دشتی گشایش یافت

بوشهر(پانا)-نمایشگاه عکس دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دشتی با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس دانش‌آموزان شهرستان دشتی گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتی، نمایشگاه عکس دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دشتی با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در راهروهای مدیریت آموزش و پرورش دشتی گشایش یافت.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علی حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی، ضمن تشکر از دست اندرکاران و بانیان، برپایی این نمایشگاه ها را در شناسندن توانمندی‌های هنرجویان رشته‌های هنری به جامعه مفید و موثر دانست.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن توانایی هنرجویان در رشته های عکاسی و معماری و معرفی بیشتر این رشته در هنرستان، ایجاد علاقه و انگیزه برای سایر دانش‌آموزان و آموختن مهارت‌های لازم برای جذب بازار کار عنوان کرد.

علی زاده، معاون نوآوری آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دشتی، نیز در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه دانش آموزان مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم این شهرستان توانستند آموخته‌های خود را به نمایش بگذارند؛ اظهار کرد: در روزهایی که همه مردم به نحوی با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، این نمایشگاه می تواند روح امیدواری و نشاط را در همه همکاران و بازدید کنندگان زنده کند.

این نمایشگاه با سرپرستی کارشناسان آموزش متوسطه اول و دوم برگزار شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند از 2 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری هر روز از ساعت 7 صبح تا 2 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه 256 عکس در زمینه مطالعات اجتماعی، هنر، جغرافیا، زمین‌شناس، انسان و محیط زیست در ابعاد کاغذ A4 به نمایش در آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار