معاون سواد آموزی آموزش و پرورش اصفهان:

وظیفه آموزش و پرورش بعنوان پرچمدار توسعه و پایه ریز آموزش و فرهنگ کشور سنگین تر از سایر دستگاه ها است

اصفهان (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه هم اندیشی مسئولین سواد آموزی و مدیران مراکز یادگیری محلی استان گفت: وظیفه آموزش و پرورش به عنوان پرچمدار توسعه و پایه ریز آموزش و فرهنگ کشور سنگین تر از سایر دستگاه ها است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه آموزش و پرورش بعنوان پرچمدار توسعه و پایه ریز آموزش و فرهنگ کشور سنگین تر از سایر دستگاه ها است

در این جلسه که با حضور مسئولین سواد آموزی و مدیران مراکز یادگیری محلی در سالن جلسات شماره یک اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تشکیل شد، ابتدا مدیران مراکز یادگیری محلی گزارش سالیانه خود را از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

بهمن امید قائمی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: با یک روز یک هفته نمیتوان زحمات مادر را جبران نمود و باید هر روز و در هر زمان روز مادر باشد .

امید قائمی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: در شرایطی قرار داریم که دشمنان این مرز و بوم چشم به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ما دوخته اند و با کارشکنی و تبلیغات سوء به دنبال این هستند که حضور مردم را در پای صندوق های رای کم رنگ جلوه بدهند و بگویند نظام انقلاب اسلامی از پشتیبانی مردم برخوردار نمی باشد که در این بین وظیفه هر ایرانی این است که با حضور پر شور و انتخابی آگاهانه حمایت بی دریغ خود را اعلام کند.

معاون سواد آموزی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از تاسیس مراکز یادگیری محلی ترغیب بی سوادان به حضور در کلاس ها و در کنار آن آموزش مهارت های اجتماعی، فرهنگی و حقوق شهروندی؛ همچنین آموزش حرفه ای و کسب و کار است از مدیران خواست نسبت به اجرای دقیق مفاد آئین نامه تاسیس مراکز و نظارت بر برنامه ها دقت نمایند و با برنامه ریزی سالانه در کمتر شدن آسیب های اجتماعی با ارتقاء سطح سواد افراد تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار