فرماندار شهرری: دانش آموزان نقش مهمی در انتخابات دارند

شهرری(پانا) - همایش رأی اولی ها با حضورمعاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرری: دانش آموزان نقش مهمی در انتخابات دارند

حسین توکلی کجانی فرماندار شهرری در این همایش اظهار کرد: دانش آموزان نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده‌های خود برای شرکت در انتخابات را دارند و آموزش و پرورش نقش ساختاری، کلیدی و موثری را در انتخابات داشته و با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر خود می توانند نقشی موثر در ساخت آینده کشور ایفا کند.

او بیان کرد: افزایش سواد تحلیلی دانش‌آموزان به ویژه در حوزه سیاسی موجب آشنایی این قشردر تشخیص سیاه نمایی برخی افراد، واقع گویان و دلسوزان نظام می‌شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از جوانان و نوجوانان است، و افزایش تحلیل‌ها و قدرت و سواد تحلیلی نقش مهمی در آگاهی جامعه دارد و تقویت روحیه مشارکت، همدلی و درک متقابل، پذیرفتن نقد و اخلاق مداری به عنوان یک اصل کاری باید مورد تاکید و توجه همگان قرار گیرد تا آینده درخشانی برای کشور ساخته شود.

او با اشاره به نقش مهم مردم در انتخابات گفت: افرادی که به کشور و سرنوشت خود اهمیت می‌دهند قطعا در انتخابات حضور خواهند یافت و مردم شهرری همواره طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه مواقع حساس حضور پیدا کردند.

توکلی کجانی تاکید کرد: نمایندگان به عنوان افرادی امین و مورد اعتماد مردم وارد مجلس می‌شوند و بر همین اساس همه شرکت کنندگان در انتخابات باید افرادی را که اصلح‌تر هستند را انتخاب کنند و مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انتشار خبرهای خوب برای ملت ایران در سال آینده خواهد شد.

او تصریح کرد: در رهنمودهای بزرگان کشورهیچ‌گاه به اندازه زمان کنونی تاکید برای مشارکت و تاثیر آن بر امنیت وجود نداشت واین موضوع بیانگر اهمیت حضور گسترده در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت کشور است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار