آغاز مبارزه با انتشارویروس کرونا در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، رئیس سازمان دانش آموزی و همکاران پرورشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مبارزه با انتشارویروس  کرونا در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به انتشار ویروس کرونا در سطح جهان اظهار کرد: امیدواریم با هم فکری و هم اندیشی بتوانیم اقدامات پیشگیرانه موثر و مفید در سطح مدارس انجام دهیم.

او در ادامه با اشاره به نگرانی اولیا در مورد این بیماری، افزود: باید آموزش های لازم و اطلاعات درست از این بیماری به دانش آموزان و اولیا ارائه شود که در کنترل این بیماری بسیار موثر خواهد بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری بیان کرد: میزان انتقال این ویروس در مقایسه با آنفلوآنزا سه و نیم برابر است و در شرایط مطلوب تا 9 روز ماندگاری دارد.

او تصریح کرد: مهمترین راه مقابله و پیشگیری با این بیماری شستشوی مستمر و درست دست هاست.

قاسمی پور با اشاره به ضدعفونی کردن محیط حداقل روزی یک‌بار گفت: برای ضد عفونی کردن محیط می توان از محلول شامل یک واحد وایتکس و 5 واحد آب استفاده کرد و استفاده از ماسک نیز صرفا برای فرد بیمار و افرادی که از این بیمارها مراقبت می کنند، لازم و ضروری است.

در این جلسه به مدیران مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه ابلاغ شد که به ضد عفونی و شست وشوی فضا های آموزشی اقدام نمایند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار