تجلیل از 28 نفر از امدادگران هلال احمر استان زنجان

زنجان (پانا) -از زحمات و تلاش های 28 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان که در سیل های امسال به هموطنان سیل زده خدمات امدادی ارائه کرده بودند، همزمان با ولادت فرخنده فاطمه زهرا(س) از آنان قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 28 نفر از امدادگران هلال احمر استان زنجان

شهرام میرزایی در مراسم تقدیر از امدادگران هلال احمر استان ضمن تبریک میلاد با سعادت روز دخت نبی مکرم اسلام(ص) و روز مادر افزود: از زمان وقوع زلزله کرمانشاه مسئولیت و فعالیت های امدادگران دوچندان شده است.
وی تاکید کرد: پس از وقوع این زلزله سیل های ابتدای امسال و همچنین استان های جنوب و جنوب شرق کشور مشکلاتی را برای هموطنان ایجاد کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به وجود نیروهای ارزشی و توانمند در حوزه امداد و نجات در این استان توانستیم با حضور در منطقه موفق عمل کنیم و اقدامات مطلوب و ماندگاری را به یادگار بگذاریم.
میرزایی تاکید کرد: عملکرد و تلاش های نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در ارائه خدمات مطلوب برای هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل زده از ابتدای سالجاری تاکنون موجب سربلندی شدند.
وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان زنجان نیز در پشت صحنه در حال ارائه خدمات به هموطنان سیل زده در کشور بودند، اظهارداشت: داوطلبان نیز در جمع آوری کمکهای مردمی به این هموطنان مشارکت داشتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک روزی را به عنوان روز امدادگر معرفی کنیم و در تقویم رسمی کشور نیز ثبت درج شود.
میرزایی اظهارداشت: همه دستگاه های خدمت رسان از جمله هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه نیز خدماتی را برای آسایش و رفاه هموطنانمان در 24 ساعت از شبانه روز ارائه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: امدادگران همیشه و در هر شرایطی با حضور به موقع به یاری آسیب دیدگان ناشی از سیل و زلزله و دیگر حوادث شتافته اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: باید آموزش ها از سوی شهروندان جدی گرفته شود تا ارایه خدمات امدادی به سهولت برای هموطنان ارائه شود.
میرزایی به نجات 2 توریست فرانسوی توسط نیروهای امداد و نجات شهرستان طارم و زنجان اشاره کرد و افزود: تروریست های گرفتار در برف و کولاک این هشرستان با تلاش ها و ماموریت های 32 ساعت ماموریت امدادگران به نحو مطلوبی انجام شد که کار بسیار سخت و دشواری بود.
وی خاطرنشان کرد: این ماموریت موفق باهمت امدادگران و تجربه آنها محقق شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادگران خواست؛ تا تجربیات خود در زمینه امداد و نجات را ثبت و به صورت کتابچه ای تدوین شود تا بعدها مورد استفاده امداگران آینده قرار گیرد.
میرزایی بر تقویت بدنه امداد تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم امدادگران بیشتری را جذب کرده تا این بخش تقویت شود.
در این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و امدادگر شهرستان خدابنده، حاضران فاتحه ای به روح امدادگران از دست رفته کردند.
در پایان این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و معاون امداد و نجات از زحمات و تلاش های 28 نفر امدادگر در سیل های امسال و ارائه خدمات امدادی به هموطنان سیل زده، قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار