حرکت ستودنی امدادگران هلال احمر زنجان با 5 کیلومتر پیاده روی بر بالین مصدوم

زنجان (پانا) - تیم های امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان پس از پنج کیلومتر پیاده روی در برف به بالین مصدوم ماهنشانی رسیدند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حرکت ستودنی امدادگران هلال احمر زنجان با 5 کیلومتر پیاده روی بر بالین مصدوم

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: شب دوشنبه در روستای خضر چوپان شهرستان ماهنشان دست های فرد مصدوم حین خرد کردن علوفه در میان دستگاه خردکن مانده و هر ۲ دست او از ناحیه مچ دچار صدمه شدیدی شده است.
او تاکید کرد: به محض در جریان قرار گرفتن جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان و استان زنجان تیم‌های عملیاتی از ساعت 23 شب با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید در تلاش برای یاری‌رسانی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی آغاز شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر با همکاری اورژانس ماهنشان با طی کردن پنج کیلومتر مسیر پیاده در برف سنگین به روستای خضر چوپان رسیدند.
آقاجانلو خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد جوی عملیات امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به این مصدوم از طریق هوایی غیر ممکن شد.
او یادآوری کرد: نیروهای امداد و نجات کوهستان پس از ساعت ها پیاده روی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی و سرم تاپی عصر روزگذشته مصدوم را با بسکت به مراکز درمانی منتقل کردند.
آقاجانلو یادآوری کرد: با توجه به بارش سنگین برف و وقوع کولاک های شدید، این راه روستایی بسته شده است و از ساعت ۱۱ شب گذشته تیم عملیاتی این جمعیت به منظور یاری رسانی و انتقال مصدوم در تلاش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار