مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد : حضور قریب 5 هزار رأی اولی در انتخابات مجلس

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: قریب 5 هزار دانش آموز رأی اولی در انتخابات مجلس یازدهم شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد : حضور قریب 5 هزار رأی اولی در انتخابات مجلس

محمد علی واقعی اظهار کرد: مشارکت بالای مردم به ویژه نسل جوان و آینده ساز انقلاب در انتخابات سیلی محکم دیگری بر چهره ی کریح استکبار و بهترین راه مقابله با دشمن است.

او، از تک تک آرای مردم در انتخابات، به عنوان سلاحی قدرتمند برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب یاد کرد و ابراز داشت: مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشوری، جوانان هستند و حضور آنها در تحولات سیاسی، اجتماعی وعلمی، در سرنوشت کشور بسیار مؤثر است و مشارکت پرشور جوانان در انتخابات که یکی از حساس‌ترین صحنه‌های سیاسی و جلوه‌ای از دموکراسی و مردم سالاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه حضور پرشورجوانان رأی اولی در کنار مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم ، گامی برای رسیدن به ایرانی بهتر و پیشرفته است، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانگر لبیک به منویات مقام معظم رهبری در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است .

واقعی بر مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: انتخابات بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار