مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:جامعه فرهنگیان باآگاهی بخشی و ایجاد شور و نشاط در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت

اسلامشهر (پانا) - جلسه دیدار مدیر،کادر اداری و وفرهنگیان آموزش و پرورش شهرستانهای اسلامشهر و چهاردانگه با فرماندار اسلامشهر درسالن همایشهای فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:جامعه فرهنگیان باآگاهی بخشی و ایجاد شور و نشاط در انتخابات مشارکت  حداکثری خواهند داشت

در این نشست حسینعلی بنار ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز ،چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نکو داشت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:شهید سلیمانی با برخورداری از اخلاص ،تعهد،حب وطن یک شخصیت ملی و جهانی شد.

او در ادامه با تجلیل از ابتکار فرماندار اسلامشهر در برگزاری جلسه دیدار و گفتمان سازی بدون واسطه با فرهنگیان افزود:شهرستان اسلامشهر با حضور 96000دانش آموز و 6500همکاری فرهنگی شاغل و بازنشسته و ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با 200000 نفر از والدین دانش آموزان برای برون رفت از چالشهای خود نیازمند برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت با همکاری کلیه ارگانها و دستگاه های مربوطه است.

او بیان کرد:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه به علم ،پژوهش ،معنویت ،اخلاق ودانش تأکید دارند و برخورداری از موارد مذکور را موجبات توانایی ،عزت و پیشرفت ملت ها می دانندو معنویت و اخلاق در آموزش و پرورش را پایه گذار ارزشهای اخلاقی در جامعه نام می برند.

بنار اذعان کرد:بر طبق منویات رهبری آموزش و پرورش دستکاه هزینه بر نیست و به اعتقاد معلمین و بزرگان دین نیز ریل توسعه از مسیر آموزش و پرورش عبور خواهد کرد و معلمین در این ریل از نقش بسزایی برخوردار هستند و نگاه به دستگاه تعلیم و تربیت می بایست به عوان مولد سرمایه های انسانی باشد.

او تصریح کرد:در جامعه ایرانی و اسلامی ما معلمین و جامعه فرهنگیان در بین مردم از اعتبار و ارزش خاصی به عنوان گروه مرجع برخوردار هستندکه این نقش با حضور این عزیزان در کلیه صحنه های سیاسی،اجتماعی،قرآنی ،فرهنگی ،تربیتی و...مشهود است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:در زمینه انتخابات پیش رو در دوم اسفند نود و هشت نیز با توجه به حضور مستمر جامعه فرهنگیان در طول سالهای گذشته، باآگاهی بخشی و ایجاد شور و نشاط در انتخابات مشارکت حداکثری به عنوان یک تکلیف خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار