مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: جامعه سالم و پویای متعالی نیازمند دانش آموزان متعالی است

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرمعتقد است، برگزاری مانور یاوران انقلاب، تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی یکی از نمادهای مهم بهترزیستن، تعاملات اجتماعی و مشارکت جمعی است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: جامعه سالم و پویای متعالی نیازمند دانش آموزان متعالی است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفتگو با پانا، در ارتباط با برگزاری مانور یاوران انقلاب، تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، و با موثر دانستن نقش تشکلهای دانش آموزی اظهار کرد: قطعا"مانور یاوران انقلاب یکی از نمادهای مهم بهترزیستن، تعاملات اجتماعی و مشارکت جمعی در کنار فعالیتهای آموزشی، علمی، سیاسی و ... آموزش و پرورش است.

او در ادامه بیان کرد: دانش آموزان ما در کنار هم و با حضور در تشکلهای دانش آموزی، مولفه های باهم زیستن، تفکرجمعی، بهره مندی معنوی را با تداوم نشاط و شادی در زندگی آینده خود و با ایجاد ساختار جدید تجربه خواهند کرد و جامعه سالم و پویای متعالی را نیازمند دانش آموزان متعالی می داند.

بنار ضمن تقدیر از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و دست اندرکاران برگزاری مانور یاوران انقلاب شهرستان اسلامشهر اذعان کرد: ارزیابی از برگزاری مراسم می بایست توسط مسئولین و اصحاب رسانه صورت گیرد، اما با مشاهده شور و شعف همگان در مانور یاوران انقلاب امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال و سایر مسئولین قرار گرفته باشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار