اجرای طرح نوروزی اردوی راهیان نور در ورامین

ورامین (پانا) - مدیر عامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین از برگزاری اردوی راهیان نوردر نوروز نود و نه برای هفتمین سال متوالی ، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نوروزی اردوی راهیان نور در ورامین

علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات رهبری ، توشه سفر معنوی راهیان نور تجربه آموزی ، بصیرت و انوار الهی است.

او در ادامه تصریح کرد : با توجه با استقبال علاقمندان ، امسال نیز برای هفتمین سال متوالی ، اردوی راهیان نور از تاریخ بیست و ششم اسفند نود وهشت لغایت اول فروردین 99برگزار خواهدشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین افزود : ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این برنامه آغاز گردیده و متقاضیان میتوانند تا دهم اسفند98 نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

عباسی خاطرنشان کرد : این مرحله پیش ثبت نام بوده و با توجه به اولویت های مد نظر به زائرین گرامی جهت ثبت نام قطعی اطلاع رسانی می شود.

او گفت: هزینه ثبت نام برای سفر اولی ها هر نفر مبلغ یک میلیون ریال و برای سفر دومی ها به بعد هر نفر یک میلیون پانصد هزار ریال میباشد و بعد از پایان مهلت ثبت نام ، از طریق سامانه پیامکی جهت واریز هزینه ثبت نام اطلاع رسانی خواهدشد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار