افتتاح مرکز یادگیری محلی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

داراب (پانا) - مرکز یادگیری محلی نهضت سوادآموزی به نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای شهرک ولی عصر لایزنگان از توابع بخش رستاق شهرستان داراب افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز یادگیری محلی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

بهزاد نوروزی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس در مراسم افتتاحیه این مرکز ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه همکاران در آموزش و پرورش و اداره سوادآموزی هدف از تاسیس اینگونه مراکز را کمک به برنامه‌های توسعه پایدار در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و اظهار داشت: مراکز یادگیری محلی می‌توانند نقش و رسالت مهمی در رسیدن به اهداف توسعه و ارتقاء سطح آگاهی و توانمند سازی مردم داشته باشند


کشاورز بخشدار رستاق ضمن اعلام آمادگی و همکاری لازم مجموعه بخشداری و دهیاران و شوراهای اسلامی در اجرای اهداف مراکز یادگیری محلی درخواست راه اندازی اینگونه مراکز در دیگر نقاط بخش رستاق خصوصا روستای تل بارگاه شد.


علی محمد اطاعت مدیر آموزش و پرورش داراب نیز هدف از تاسیس اینگونه مراکز را در راستای تحقق شعار آموزش برای همه و یادگیری مادام العمر بیان کرد و از دستگاههای مرتبط، در اجرای برنامه‌های مرکز که یکی از مهمترین پایگاه های مردمی در روستا میباشد درخواست همراهی و همکاری نمود و اظهار داشت: حضور مخاطبین در این گونه مراکز فرصت مناسبی فراهم خواهد آورد تا آنها بتوانند با توجه به نیازهای زندگی خود از برنامه‌های متنوع آموزشی استفاده نمایند.
بی‌باک مدیر مرکز یادگیری محلی شهرک ولی‌عصر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مرکز تعداد افراد تحت پوشش این مرکز را حدود 70 نفر اعلام نمود و از مسئولین خواستار مساعدت و همراهی در انجام برنامه‌های مرکز گردید .
در حاشیه این افتتاحیه بمناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاهی از دستاوردهای محلی و بومی در معرض دید عموم قرار داده شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار