نشان زرین مرکز برتر کشوری کانون فارس به یک دارابی تعلق گرفت

داراب (پانا) - سالار صداقت از شهرستان داراب به عنوان مربی برتر کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناخته شد .

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون انسانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی شده بود که سالار صداقت از شهرستان داراب با داشتن این مولفه ها به عنوان مربی برتر کشوری کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان شناخته شد .

محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بسیار خوشحالم که در جمع مربیان و مراکز موفق سراسر کشور هستم. البته همه مراکز و مربیان ما موفق‌اند. ای کاش این ظرفیت وجود داشت که تمامی مراکز و مسئولان حضور داشته باشند ،شما به عنوان نمایندگان آن‌ها اینجا هستید.
وی ادامه داد: همه‌ی این اتفاق‌ها در راستای خدمت‌رسانی به نسل آینده است. بنابراین مهم‌ترین دارایی کانون، مراکز و مربیانی هستند که عاشقانه کار می‌کنند و این را همه‌ی ما می‌دانیم که کار کردن در کانون همراه با مشکلاتی هست، ولی دلیل فعالیت‌های ما عشق به سرزمین‌مان هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار