معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان:هدف از مسابقه "رنج و گنج" ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی، رییس اداره حراست و رئیس اداره سنجش سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از حوزه های امتحانی مسابقه کتابخوانی رنج و گنج سوادآموزان در منطقه پیربکران بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش  اصفهان:هدف از مسابقه "رنج و گنج" ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

بهمن امید قائمی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بازدید از حوزه های امتحانی مسابقه کتابخوانی خطاب به سوادآموزان گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه انتخاب حکیمانه مردم بود. همه ما وظیفه داریم با جهاد، مبارزه و تلاش از کشور دفاع کنیم و اگر مشکلی در امور پیش آمد، جهت رفع مشکل چاره اندیشی کنیم.

او افزود: امیدواریم شما مدافع امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی باشید و فردا در مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی روز 22 بهمن پرشور شرکت کنید.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از اینکه همت کردید و در کلاس های سوادآموزی شرکت کردید و در عرصه تعلیم و تربیت حضور فعال دارید، به خود افتخار کنید. در جایی قدم گذاشتید که انسان هر چه بدانند کم است. جایی که ابن سینا در لحظات مرگ خود هم یادی از آن می کرد.

امید قائمی درباره مسابقه بیان کرد: اجرای این مسابقه یعنی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی. اگر می خواهید بچه های شما با فرهنگ مطالعه آشنا شوند، کتابخوانی را در خانه گسترش دهید. اگر به مطالعه عادت کنید، بسیاری از آسیب ها، ظلم و ستم های استکبار از بین خواهد رفت.

او در پایان با اشاره به حدیث "من علّمنی حرفا فقد صیرنی عبدا" اذعان کرد: این حدیث قداست معلم را نشان می دهد. قدر معلمین خود را بدانید چرا که احترام به معلم، احترام به علم و یادگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار