تقدیر و تشکر صمیمانه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از سرپرست سازمان دانش آموزی

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی صمیمانه از سرپرست سازمان دانش آموزی و تشکل های این سازمان بخاطر حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر صمیمانه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از سرپرست سازمان دانش آموزی

در متن پیام احمد مهرانی آمده است :

برادر گرامی و خوبم جناب آقای خرامیده سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

با سلام و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پرشور و معنادار مردم خوب شهر بندرعباس و شهرها و بخش های سراسر استان را که نشان از وظیفه شناسی و فهم عمیق ملت شریف دارد را دیدیم و در کنار اقشار جامعه حضور دانش آموزان و همکاران فرهنگی شور و نشاط مضاعفی بخشیده بود لذا بنابه وظیفه خود از تک تک این عزیزان صمیمانه قدردانی نموده و خدا را شاکرم که در جمع چنین عزیزانی خدمت می کنم .

در ضمن حضور خبرگزاری پانا و نقش آفرینی آن در راستای ماموریت رسانه ای خود در این حماسه ی بزرگ مثال زدنی بود، همچنین از عمق وجود و صمیم قلب از راهبری جنابعالی و مدیریت خوب و منسجم جناب سلیمی مسول خبرگزاری پانا و ایفای نقش تک تک خبرنگاران ، عکاسان، تهیه کنندگان و سایر عوامل این خبرگزاری قدردانی می کنم .

ان شاالله در فرصتی مناسب حضورا همه خبرنگاران زحمتکش خبرگزاری پانای استان را طی نشستی صمیمی از نزدیک خواهم دید و از زحماتشان تقدیر خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار