با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

نشست هم اندیشی معاونین پرورشی و فرهنگی و مدیران سازمان دانش آموزی برگزار شد

هرمزگان(پانا)- صبح امروز نشست ویدئو کنفرانس معاونین پرورشی و فرهنگی و مدیران سازمان دانش آموزی کشور با محوریت نحوه استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی معاونین پرورشی و فرهنگی و مدیران سازمان دانش آموزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، در این نشست که از ساعت ۹ صبح با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی استان ها و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور برگزار شد، معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان و سرپرست سازمان دانش آموزی این استان نیز حضور داستند.

کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در این نشست ضمن تبریک ۸ اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی از زحمات تمامی معاونین و کارشناسان عرصه پرورشی تقدیر و تشکر نمودند.
وی با بیان این موضوع که در شرایط کنونی استمرار فعالیت های پرورشی باید با جدیت و ارائه راهکارهای لازم صورت پذیرد وچالش ایجاد شده به فرصت تبدیل گردد از معاونین پرورشی و فرهنگی استان ها خواست؛ ضمن ارائه راهکار لازم با جدیت تمام ماموریت این حوزه را به نحو شایسته انجام و مدیریت گردد.

کاظمی در ادامه بر استفاده از فعالیت های پرورشی در منازل و استفاده ازظرفیت فضاهای مجازی مناسب تاکید کرد.

در ادامه این نشست بحری زاده قائم مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی کشور نیز ضمن بیان عملکرد این سازمان و قدردانی از مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور به سه ماموریت این سازمان پرداخت و تاکید کرد: از ظرفیت فعالیت های شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی نهایت استفاده لازم بعمل آید.

وی همچنین خبرگزاری پانا و فعالیت های دانش آموزان پیشتاز را نیز از دیگر محورهای فعالیت سازمان دانش آموزی برشمردند.

در ادامه جلسه معاونین پرورشی و فرهنگی استان ها به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان هم درحاشیه این نشست با اشاره به این موضوع که برنامه های ادارت زیر مجموعه این معاونت پس ازجمع بندی جهت اجرا ابلاغ می گردد بر فعالیت های دانش آموزان در منزل و با استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و اظهار داشت: بزودی یک برنامه مناسب و اجرایی از زیر مجموعه های شاخه پرورشی تدوین میشود که بیشتر نگاه این برنامه به فعالیت ها و اقدامات خلاقانه، تربیتی و هنری دانش آموزان در منازل و با نظارت حوزه پرورشی و بویژه مشاوره درخصوص کاهش اظطراب و استرس ناشی از ویروس کرونا در بین دانش آموزان و اولیا می باشد.

احمد مهرانی در پایان نقش مشاوران مدارس را در شرایط کنونی بسیار رهگشا و حساس دانست و تاکید کرد: باید شرایطی فراهم گردد که اولیا و دانش آموزان از درون منازل با مشاوان ارتباط برقرار نمایند، چرا که در این شرایط ایجاد شده، مشاوران نقش اصلی و اساسی را در کاهش استرس بوجود آمده ایفا می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار