لغو محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی تا ساعتی دیگر

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که راهپیمایی 22 بهمن ماه بدون مشکل و گره ترافیکی خاصی در سراسر کشور برگزار شد و به زودی محدودیت ترافیکی لغو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
لغو محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی تا ساعتی دیگر

سردار سیدکمال هادیان فر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: مردم حضور چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتند و بار دیگر نشان دادند که تهدیدات و اقدامات دشمنان در اراده و تصمیمات‌شان اثری ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اعمال یکسری محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی در سراسر کشور گفت: این محدودیت‌ها طی یکی، دو ساعت آینده به صورت کامل مرتفع خواهد شد و در برخی شهرها از جمله تهران محدودیت ترافیکی وجود دارد؛ اما خوشبختانه راهپیمایی بدون هیچ مشکل و گره ترافیکی برگزار شده و در حال حاضر نیز جمعیت راهپیمایان در حال عبور از معابر هستند.

هادیان فر با اشاره به آماده باش مأموران راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور افزود: ممکن است بعد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همچنان در برخی شهرهای شلوغ و پرجمعیت شماری از مردم در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند از این رو توصیه ما به رانندگان این است که حتما مراقب عابران پیاده و تردد آنان باشند.

وی همچنین با اشاره به بارش‌های اخیر در برخی جاده‌های کشور نیز گفت: از رانندگان و مسافران نیز درخواست می‌کنیم که حتما توجه کافی به وضعیت جاده‌ها داشته باشند و برای سفرهای بین شهری زنجیر چرخ همراهشان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار