درخواست محسن هاشمی از حناچی برای پیگیری دریافت کمک هزینه ضد کرونایی از دولت

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از حناچی خواست که برای دریافت کمک از دولت پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست محسن هاشمی از حناچی برای پیگیری دریافت کمک هزینه ضد کرونایی از دولت

محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: به دلیل شرایط کرونایی جلسات هم‌اندیشی صبح برگزار نمی‌شود.

تراکم مسافران در شبکه حمل و نقل عمومی احتمال افزایش کرونا را در پی دارد

وی در مورد سرانجام اجرای طرح ترافیک در تهران با بیان اینکه من تا کنون برای اجرای این طرح ورود نکردم، گفت: تنها سوال پرسیدم که سرانجام اجرای طرح به کجا رسید که گویا رئیس جمهور به این مسئله ورود پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تراکم مسافران در شبکه حمل و نقل عمومی احتمال افزایش کرونا را در پی دارد، گفت: گویا از سوی وزارت بهداشت و شخص وزیر که نهاد بالادستی هستند و در اجرای محدودیت‌های ترافیکی حساسیت‌هایی ایجاد شده است. چرا که آمارهای چند روز اخیر نیز نشان می‌دهد که روند ابتلا افزایش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد اجرای محدودیت‌های ترافیکی از شنبه آزمایشی است. چرا که وزیر بهداشت اعلام کرده که اگر فاصله گذاری رعایت نشود مجددا لغو محدودیت‌های ترافیکی را دنبال می‌کند و ما نیز از مردم می‌خواهیم که موضوع استفاده از ماسک را جدی بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران توانسته است بابت اقدامات ضدکرونایی که انجام داده از دولت کمک هزینه دریافت کند گفت: نامه‌ای با امضای مشترک من و حناچی به دولت ارسال شد و از آنها خواستیم که مبالغی را در اختیار شهرداری تهران قرار دهند اما تا کنون پولی در اختیار ما قرار نگرفته است. هر چند که گفتند این پول‌ها به صورت وام در اختیار شرکت‌هایی قرار می گیرد که به علت کرونا نباید تعدیل نیرو کنند که شهرداری تهران نیز با اینکه فعالیتش زیاد است اما درآمدهایش افت پیدا کرده و از حناچی می‌خواهیم که موضوع این نامه را پیگیری کند. چرا که به نظر می‌رسد از مبلغ 75 هزار میلیاردی که در اختیار دولت قرار گرفته، سه الی چهار میلیارد تومان سهم شهرداری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار