مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران اعلام کرد:

اجرای 5000پروژه اشتغال زایی و زیر ساختی روستایی با اعتبار نهصد و پنجاه میلیارد تومانی در کشور

اسلامشهر (پانا) - نشست دهیاران،بخشداران و اعضای شوراهای روستایی شهرستان اسلامشهر برگزار شد. در این نشست، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران ،فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 5000پروژه  اشتغال زایی و زیر ساختی روستایی با اعتبار نهصد و پنجاه میلیارد تومانی در کشور

معصومه پرندوار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در سخنانی و در نشیت دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای روستایی شهرستان اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری منطقه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان همیشه در صدد ایجاد یأس و ناامیدی هستند و بر حضور همگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نود وهشت و انتخابات دوم اسفند تأکید کرد.

او در ادامه افزود: از افتخارات جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید توجه به حوزه روستایی اعم از راه اندازی زیر ساختها و اشتغال روستایی است و می طلبد همگان بلندگو و رسانه و علی الخصوص جوانان موفقیت ها و ایجاد انگیزه و انتقال امید و شادی به مردم باشند تا از این بزنگاه تاریخی هم به سلامت عبور کنیم.

او بیان کرد: در طول سال نود و هشت، در کل کشور 5000پروژه روستایی با وجود تحریم های شدید اقتصادی و فروش حداقلی نفت با اعتباری بالغ بر 950میلیارد تومان اجرا شد که سهم استان تهران در بخش روستایی و با همت دهیاران و شوراهای اسلامی در طول دهه مبارک فجر 129 پروژه با اعتبار129 میلیارد تومان بود.

پرندوار از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور دو درخواست داشت که در تخصیص اعتبارات ارزش افزوده جهت روستاها کلمه استفاده اعتبارات در داخل محدوده روستا برداشته شود تا در حوالی روستاها هم عمران و آبادانی صورت گیرد.

معاون استاندار درخواست دوم خود را رسیدگی به چارت سازمانی دهیاران عنوان کرد که مشخص شود دهیاری درجه پنج یا درجه یک چه تعداد نیرو داشته باشند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار